top of page

DRUGI SUSRET  ILIRSKIH ZBOROVA/40. SZGA (Zagreb)
Zbor je svoj nastup otvorio skladbom 'Ljepota cvijećem krasi se' I. Zajca. – Lijepo oblikovan ton koji je stvorio homogeno sazvučje kako u pianu tako i u forte izričaju dominirao je izvedbom ove skladbe. Poznavanje stila i fraziranja koje je istovremeno i romantično sa renesansnim madrigalskim prizvukom je  ispoštovano do detalja. Manje intonativne nesigurnosti nisu značajnije utjecale na inače vrlo dobar dojam i atmosferu skladbe skladatelja čije ime nosi ovaj zbor.
Cum invocarem V- LIsinskog – Solistica je bila vrlo postojana i čvrsta glasa, nije bila nadglasana od strane zbora koji ju je lijepo pratio. Nešto su joj slabije legle duboke lage ali je interpretacija bila osjećajna i vrlo u skladu sa tekstom.Dirigent je pokazao kako se može lijepo pomoći solisti i agogičkim pristupom otpratiti tako da se tehničke poteškoće manje primijete. Ponegdje  su se malo previše isticali tenori  u ukupnom sazvučju ali u cjelini je ton zbora vrlo kompaktan i istovremeno izražajan u svim dinamikama.
Večer na Savi – Lijepo koncipirani kontrasti u dinamičkom pogledu su bili vrlo kvalitetna okosnica dobre koncepcije skladbe. Treba pohvaliti i dobru i izražajnu dikciju. Ponegdje u piano dinamici klizi intonacija a  forte je bio pomalo za ovu akustiku preveliki na par mjesta ali to nije bilo u većem i značajnijem obimu koji bi bio narušio inače vrlo visoku umjetničku kvalitetu ovog zbora.
(Robert Homen, 26.04.2017.)

"GUSLE I OPERA, RERA I MAŽORETKINJE... I sve je ispalo baš dobro"
Glazbeno-scenski spektakl, izveden pred prepunim “Lisinskim”, spojio je gotovo nespojivo i - uspio.
Nakon Zagorja s “Gubec-begom”, Zagreba s “Gričkom vješticom” i Slavonije sa “Slavonskom rapsodijom”, sada je i Cetinska krajina dobila svoju glazbeno-scensku posvetu.
Mjuzikl “Mirakul” glazbenog autora Dražena Žanka i Ivice Krajača praizveden je 4. prosinca u dvorani “Lisinski” pred prepunim auditorijem u kojem su se među mnogim javnim osobama mogli zamijetiti i premijer Andrej Plenković i banjolučki biskup Franjo Komarica, a sve skupa uveličalo je i pokroviteljstvo predsjednice Kolinde Grabar Kitarović.
"Legende na sceni"
Rekli bismo: prava pučka priča za najširu pub­liku koja će nakon zagrebačkog usp­jeha zasigurno imati odjeka i drugdje, osobito u vlastitu krajoliku koji je dio svoje povijesti i baštine uspio dovesti i do prvorazredne turističke tradicije. A priređivači “Mirakula” uspjeli su u projekt dovesti i legende: Radojku Šverko, Borisa Pavlenića, Zlatka Kauzlarića Atača i Ivicu Krajača, uz brojne izvođače, među kojima su od poznatih imena bili još i Joško Ševo, Lidija Horvat-Dunjko i Ervin Baučić te brojni manje znani, ali ne i manje zamjetljivi zvonki protagonisti udruženi s folklornom plesnom skupinom “Ivan Goran Kovačić”, pjevačkim zborom “Ivan pl. Zajc”, folkloristima “Peruća” iz Hrvaca, skupinom pjevača rere iz Dicma, sinjskim mažoretkinjama “Alkarušama” te alkarima i njihovim momcima.
Libretist i redatelj Ivica Krajač nastavlja s “Mirakulom”, prema sinopsisu fra Mirka Marića, svoju nadasve uspješnu rock-mjuziklsku priču u kojoj “Gubec-beg” i “Grička vještica” pripadaju antologijskim stranicama hrvatskog glazbenog kazališta, dok je glazbeniku Draženu Žanku ovo djelo prvi veliki kazališni projekt. Spojio je gotovo nespojivo: guslarski pjev s operom, pop glazbu s folklorom, reru s plesom mažoretkinja... a ipak je na kraju sve ispalo dobro s osobito snažnom energijom pjeva i igre velike Radojke Šverko, s dva vrlo uspjela fratarska kupleta o pršutu i vinu, s jednim lijepim ljubavnim duetom i nadasve slikovitim i zanosnim finalom.
(Jutarnji list, J. Martinčević, 07.12.2016.)

37. susreti pjevačkih zborova "Naš kanat je lip" (Poreč)
Veliki su aplauz svojom visokom pjevačkom kulturom zaslužili pjevači Hrvatskog pjevačkog zbora Ivan pl. Zajc iz Zagreba pod dirigentskom palicom Zlatana Sindičića i uz dva kristalna glasa, sopranisticu Vanju Mihov i altisticu Danijelu Bjondić Vidaković. Dirljiva je bila njihova izvedba Ronjgovljeve naricaljke "Ćaće moj", te zabavno otpjevana skladba "Pulin" Tomislava Uhlika. Zajčevi zboristi posebnu pohvalu zaslužuju i za odabir svečane koncertne odjeće.
U izuzetno dobroj i srdačnoj atmosferi koja je vladala Sabornicom svi su se pjevači trudili dati ono najbolje od sebe, u izvedbi većim dijelom zahtjevnih skladbi, što i nije uvijek lako s obzirom na to da u publici sjede sami autori glazbe i teksta. Svi su sudionici ove široke lepeze zborova svojim nastupima potvrdili da je Kanat jedinstvena manifestacija koja svaki put odiše ljepotom i raznolikošću, na kojoj su predstavljeni umjetnički obrađeni ili dorađeni zvuci, vibracije istarske zemlje i njenih težaka.

U završnici, nakon podjele priznanja zborovima i dirigentima još se jednom iz svih grla zaorilo "Krasna zemljo", uz svečano obećanje: i k litu.
(Glas Istre, V. Habereiter, 07.06.2009)

Adventska večer u Arsenalu (Zadar)
Tiha noć, Oh happy day, White Christmas; samo su neke pjesme iz bogatog opusa sinoćnjeg koncerta na kojem su nastupili pjevački zbor „Ivan pl. Zajc" iz Zagreba te sestre Marija i Ivana Husar.  Daškom ove božićne atmosfere ravnao je dirigent Zlatan Sindičić, jedan od osnivača ovog nadaleko poznatog zbora. Spoj zborskog višeglasja i solističke dionice glazbenih umjetnica te posebno odabran program, kod svih posjetitelja pobudili su blagdanski duh, a svoje uživanje u koncertu publika je iskazala dugotrajnim pljeskom što je od strane izvođača nagrađeno i jednim bisom.
(VOX TV, S. Profaca, 13.12.2008)

31. Susreti zagrebačkih amatera
Mišljenje stručne komisije, 12. koncert, Crkva Sv. Križa Siget, 05.06.2008.

Kao drugi po redu ovaj renomirani zbor (ovdje 23 ženska i 10 muških glasova), osnovan prije 25 godina, nastupio je na koncertu, održanom 5. lipnja 2008. u 20 sati u crkvi sv. Križa u Zagrebu (Siget) u okviru 31. susreta zagrebačkih glazbenih amatera 2008. s dvije vrlo zahtjevne i lijepe skladbe - jedna skladba slovenskog autora (Ambrož Čopi: Psalmus 108) i jedna skladba hrvatskog autora (Igor Kuljerić: Galeotova pesan, na tekst V. Nazora).

Čopi je svoj slobodno koncipirani peteroglasni motet (S, A, T, Bar. i B) tek u završnom dijelu pretvorio u šesteroglasni (S divisi), iako i ranije mjestimično divizira pojedine glasove zbog bolje zvučnosti ili dodaje kraće motive solistima. Autor je postavio težak zadatak i sebi i dirigentu i zboru. Koristeći se suvremenijim harmonijskim sredstvima, dobio mjestimično i apartan zvuk, odabrao je pretežno predznake kao za A-dur koje upisuje u svakom taktu ispred nota. Nema niti jedne snizilice, tri su razriješilice i to nepotrebne, zatim u sopranima 190 povisilica itd. Čudna neoriginalnost. Unatoč ovakvom zapisu maestro Sindičić, kojeg nije smetala ovakva partitura, iz glasova je uspio izvući maksimum glazbenog izraza, lijepo oblikujući motiv po motiv, te frazu za frazom kroz imitacijsku tehniku, tvoreći jednu zaokruženu polifonu formu originalne melodijske i ritmičke vedrine. Dobro nam znana Galeotova pesan kako Nazorova, tako i dragog Kuljerića djelovala je upečatljivo poput tužaljke s ostinatnim figurama poglavito u gornjem zvučnom slovu s pomno odabranim melosom primorskog podneblja koji se uklopio u cjelovitu koprenu spomenutog ugođaja s čistom intonacijom, homogenošću zvuka i jasnom dikcijom.
(mišljenje stručne komisije, prof. Josip Magdić, 5.6.2008.)

Mitski likovi u modernoj ambalaži
BERLIN - Cantus Buranus operni je i glazbeno-vizualni spektakl koji zasigurno nikoga od brojnih posjetitelja berlinske prirodne pozornice ispred Alten Nationalgalerie, nije ostavio ravnodušnim.
I sam berlinski gradonačelnik Klaus Wowereit u pozdravno je govoru opisao ovaj događaj kao vrhunac berlinskog kulturnog ljeta i festivala koji se održava na Museumsinsel. Takvu ocjenu su dodatno potvrdile i vrlo pozitivne reakcije posjetitelja i blagonaklone kritike berlinskog tiska.
Poznata berlinska skupina Corvus Corax koja u svom glazbenom izrazu njeguje srednjovjekovne tonove, u nove je aranžmane odjenula i izvedbom fascinantnih Cantus Buranus bacila novo svjetlo na djelo Carmina Burana iz ranog trinaestog stoljeća.

„Članovi zbora Ivan pl. Zajc na okupu - u Berlin ih je dovelo vrhunsko glazbeno umijeće“
U glazbeno-scenskom spektaklu u kojem su se smjenjivali i miješali poetizirani mitski likovi i neobični instrumenti srednjeg vijeka sa suvremenim ritmovima i tonovima, sudjelovalo je 170 glazbenika pod vodstvom dirigenta Joerga Iwera. Uz upečatljivu i originalnu grupu Corvus Corax koju krasi petnaestogodišnje iskustvo i zavidan uspjeh, u vrlo uspjelom spektaklu su sudjelovali i filharmonijski orkestar i operni zbor iz Cottbusa, vokalni ansambl iz Praga i hrvatski pjevački zbor Ivan pl. Zajc iz Zagreba.

„Pozitivne reakcije berlinske publike„
Pravo je zadovoljstvo bilo vidjeti naše glazbenike pod svjetlima pozornice njemačkog glavnog grada u neobičnom i upečatljivom umjetničkom projektu Cantus Buranus. Domaćini su goste iz Zagreba posjetiteljima predstavili kao jedan od najboljih hrvatskih zborova sa više od 20 godina iskustva, izvrsne interpretatore klasičnih djela ali i djela mlađih skladatelja, dobitnike mnogobrojnih nagrada.
O sudjelovanju zagrebačkog zbora Ivan pl. Zajc u berlinskom opernom spektaklu voditelj zbora Zlatan Sindičić kaže:
- Suradnja na ovom projektu je počela nakon naših prošlogodišnjih uspješnih koncerata u Parizu. Tada nas je zamijetio dirigent Joerg Iwer, voditelj ovog projekta i ponudio nam suradnju u projektu  koji rad grupa Corvus Corax. Bilo nam je zadovoljstvo raditi nešto ovakvo novo i moderno. Uspješna pretpremijera je bila početkom godine u Cottbusu. A nakon ove dojmljive premijere pod otvorenim berlinskim nebom, suradnja se nastavlja. Imali smo i želju originalni repertoar zbora predstaviti Hrvatima koji žive u Berlinu noovoga puta to organizacijski nije bilo izvedivo. Nadamo se da će takvih prigoda za susret i glazbeni doživljaj sa našim ljudima biti još, rekao je Sindičić, nakon premijerne izvedbe Cantus Buranus.
Berlinskoj premijeri je ispred Veleposlanstva Republike Hrvatske nazočila savjetnica za kulturu, Jadranka Konrad i savjetnica za gospodarstvo, Gordana Telenta.
(Slobodna Dalmacija-europsko izdanje, 23.08.2005)

Zbor Ivan pl. Zajc u Njemačkoj
 Zagrebački mješoviti pjevački zbor Ivan pl. Zajc prošlog je vikenda gostovao u Državnom kazalištu u njemačkom gradu Cottbus. Članovi zbora sudjelovali su u prvoj izvedbi novouglazbljene 'Carmine burane' uz srednjovjekovni bend Corvus Corax, filharmonijski orkestar i zbor Državnoga kazališta Cottbus. Sedamsto je gledatelja bilo oduševljeno njihovom izvedbom. Naši se zboraši, nakon uspješna nastupa, već spremaju za nova gostovanja i natjecanja. (L. No)
Večernji list, 07.02.2005

Zbor Ivan pl. Zajc srebrni u Irskoj
Zagrebački pjevački zbor 'Ivan pl. Zajc' vratio se okićen srebrom iz irskoga grada Corka s uglednog svjetskog festivala zborova FLEISCHMANN INT. U natjecanju je sudjelovalo deset zborova iz cijelog svijeta. (P. M.)
Večernji list, 10.05.2005

Voluminozni zvuk dvaju zborova i orkestra
 „Završni koncert manifestacije »Zajčevi dani« održan je u Trsatskom svetištu u srijedu izvedbom djela kojima Ivan pl. Zajc zaslužuje svjedočiti o vrijednoj stvaralačkoj prisutnosti hrvatskih skladatelja toga doba. Iako se pripisuje pretežito povijesna važnost njegovu opusu, djela izvedena u završnoj večeri zaslužila su respektabilnu pozornost. Na programu su se našla, uz uvodnu Ave Mariju, tri od osam madrigala (Plavo kad nebo tone, Ah che ancor sembrami, Zla djela nas djece Tvoje) koja su stilski dosljedno u prepoznatljivoj Zajčevoj maniri i efektno osjenčanom dinamikom izveli gosti iz Zagreba – Mješoviti pjevački zbor Ivana pl. Zajca sa svojim voditeljem Zlatanom Sindičićem...“
(završni koncert manifestacije »Zajčevi dani' ,Ljerka Žic)
Novi List, 06.12.2002

„...Posljednji zbor prve večeri , jedini koji nije s primorsko-istarskog područja, ali ima staž od 14 nastupa na Kantu bio je Hrvatski pjevački zbor Ivan pl. Zajc sa Zlatanom Sindičićem.U subotu navečer u vrsarskoj župnoj crkvi a za Kant su pripremili skladbu iz prvonagrađenog 'Istarskog triptiha' Adalberta Markovića te drugonagrađenu 'Sliku' Branka Okmace, obje na stihove Mira Sinčića. Za drugu praizvedbu pripremljena je i mala scenografija, zbor se razmjestio u polukrug, a interpretacijom su pokazali da nisu sposobni samo solidno tehnički izvesti zahtjevnu skladbu, nego i uživati. Okmacina skladba u izvedbi zagrebačkog zbora bila je nesumljivi vrhunac prve večeri... „
(30 susret pjevačkih zborova 'naš kanat je lip' u Poreču, S.M.)
Glas Istre, 04.06.2002

„...Moćno je, zaobljeno i kultivirano zazvučao Zbor HRT udruzen sa Zborom 'Ivan pl. Zajc', a pripremili su ga Tonči Bilić i Zlatan Sindičić...Uz pridruzene Ozrena Bilušića, Želimira Puškarića i Amelu Priganicu Ernani je pod Barezinim vodstvom i u koncertnom obliku osvanuo sjajno...“
(opera Ernani, Maja Stanetti)
Večernji list, 10.2.2001

„...Maestro Nikša Bareza, kao šef-dirigent HRT-simfoničara, posegnuo je za Verdijevim »Ernanijem«, majstorovim ranijim djelom, koje se rjeđe susreće na kazaliąnim daskama, a obiluje efektnim pjevačkim i zborskim odlomcima, pa je bilo opravdano predstaviti ga barem u koncertnoj izvedbi. S obzirom na preciznu dorađenost cijele izvedbe, to je i po tome bio Barezin »Ernani«; on je finim dinamičkim zahvatima i suzdržanom agogikom impresivno vodio tipičnu verdijansku melodiku jednako u nastupima solista kao i odlično uvježbanog zborskog masiva (pripremili zborovođe Tonči Bilić i Zlatan Sindičić) uz discipliniranu suradnju velikog orkestralnog sastava i
dobru koordinaciju s publici nevidljivim puhačkim ansamblom iz foyera...“
(opera Ernani , Nenad Turkalj)
Vjesnik, 10.2.2001

„...Maestro Benić s lakoćom je, precizno i jasno vladao velikim izvodilačkim aparatom sastavljenim od Simfonijskog orkestra HRT, Zbora HRT (zborovođa Igor Kuljerić), Hrvatskog pjevačkog zbora Ivan pl. Zajc (zborovođa Zlatan Sindičić) i Dječjeg zbora Zagrebački dječaci (zborovođa Jasenka Ostojić Radiković). Orkestar je pružio maksimum, zborovi su bili kompaktni i zvučni. Dirigent je jasno artikulirao veliki volumen zvuka koji ni jednog trena nije prekrivao redom odlične soliste...“
(opera Turandot ,Davor Schopf, Vjesnik)
Vjesnik, 10.12.2001

„...zbor je već prvom točkom, onima koji ga nisu čuli , pokazao svoju vrijednost: u Caligaverunt T.L. de Victorie i Ecce Quomodo...G.F. Ghedinija zazvučao je zvonko i u skladu s pobožnošću renesansnoga zvuka, dok je svoj puni kapacitet razvio u raspelima N. Njirića... dirigent zbora Zlatan Sindičić dokazao se kao vješt majstor svog zanata... sve u svemu, ovaj koncert dugovne glazbe bio je vrijedan umjetnički doprinos koji nekim svojim osobinama nadmašuje uobičajene glazbene događaje...“
(crkva svetog Petra Zagreb,Emil Čić)

„... drago nam je što s vama možemo podijeliti zadovoljstvo velikog broja prisutnih gostiju koji su bili na svečanom otvorenju sajma kao i na gala večeri u disco klubu 'Eldorado' i bili oduševljeni prezentacijom Hrvatske. Hrvatska se kroz nastup HPZ 'Ivan pl. Zajc' predstavila kao zemlja bogate i zanimljive povijesti, izuzetnih turističkih mogućnosti, kulturne tradicije za svakog potencijalnog gosta. Prezentaciju Hrvatske popratile su mnogobrojne radio postaje, mnoge turističke agencije, turoperatori, tako da je ovogodišnji nastup Hrvatske sasvim sigurno opravdao svoj cilj. Zahvaljujemo na vašem doprinosu bogate glazbene kulture i tradicije u ovoj manifestaciji. Srdačno vas pozdravljamo i želimo daljnji uspjeh u radu.
S poštovanjem mr. Niko Bulić, direktor HTZ“
Hrvatsko Slovo, 28.4.2000

„Mješovitom zboru Radiotelevizije pridružio se i amaterski Hrvatski pjevački zbor 'Ivan pl. Zajc', ostvarivši dobro uvježbanu, homogenu izvedbu, pa valja posebno istaknuti navedenog zborovođu Zlatana
Sindičića. „
('Istinski hrvatski rekvijem', Nenad Turkalj)
Vjesnik, 17.4.1999

„... O Hrvatskom pjevačkom zboru 'Ivan pl. Zajc' imali smo opetovano prilike izreći laskave ocjene. Pod vodstvom svog stalnog umjetničkog rukovoditelja i dirigenta Zlatana Sindičića taj amaterski sastav i tu je večer pokazao profesionalnu zrelost u kompliciranim polifonim spletovima kao i u profinjenosti dinamičkih nijansi. Kao i solisti, i zbor je predano slijedio vodstvo maestra Robinsona, dok je (Simfonijski) puhački orkestar (Hrvatske vojske) ljepotom zvuka pojedinih dionica upotpunio snažan i svečan dojam izvedbe...“
('Handelov Mesija', Nenad Turkalj)
Vjesnik, 16.4.1998

„...Izveden oratorij 'Kralj Tomislav' Davora Bobića... izvedba je povjerena uglednom splitskom dirigentu Ivi Lipanoviću... Impresionirao je nastup velikog zbora, za ovu zagrebačku izvedbu sastavljen od Mješovitog zbora HRT i Hrvatskog pjevačkog zbora 'Ivan pl. Zajc' (zborovođa Zlatan Sindičić). Zborski zapjevi bili su snažni i dobro usklađeni, pa su uspješno dočaravali slikovitost pojedinih, često letimičnih glazbenih fraski...“
('Veliko obećanje', Nenad Turkalj, Vjesnik)
Vjesnik, 15.1.1998

„Zagrebački su pjevači uz New York City Labor Chorus i Meeskor Runo iz Tallina bili jedini gosti skandinavskog pjevačkog samita Ton i Norden, na kojemu je ove godine u tjedan dana nastupilo tri tisuće pjevača okupljenih u više desetaka zborova iz Finske, Norveške, Danske, Islanda i dakako Švedske. Za svoje pjevanje Zagrepčani su dobili sve pohvale koje dobivaju posebice na težini kad su, a upravo je tako bilo, izrečene od kolega pjevača...“
('Oduševili Skandinavce', Davorka Mezić, Slobodna Dalmacija)
Slobodna Dalmacija, 7.7.1997

„Uoči skorašnjeg odlaska na gostovanje u Dansku i Švedsku Hrvatski pjevački zbor Ivan pl. Zajc održao je u ponedjeljak u Hrvatskom glazbenom zavodu u Zagrebu koncert zbornih skladbi... program kojim se zbor 'Ivan pl. Zajc' potvrdio kao jedan od najboljih hrvatskih amaterskih zborova, sa 14-godišnjom tradicijom koja bilježi niz nagrada i priznanja. Od osnutka zbor je vodio dirigent Zlatan Sindičić okupivši mlade pjevače svježih i dobro impostiranih glasova, postigavši izjednačen zvuk u svim položajima i dinamičkim nijansama. Zbor se odlikuje dobrom dikcijom, efektnim akcentima (ponekad čak i prenaglašenim) te finim legatom i čistom intonacijom. Niz bisera hrvatske zborne literature pjevači su izveli uzorno i oduševili svoju publiku koja ih je burnim aplauzima ohrabrila pred skorašnje gostovanje...“
('Zbor svježih glasova', Višnja Požgaj, Vjesnik)
Vjesnik, 18.6.1997

„Unatoč manjeg broja pjevača u odnosu na prošlogodišnji nastup zbor je pokazao bolji rezultat. Izvedba je pjevački izražajnija i homogenija. Muške dionice su diferencirane... Smisao dirigenta za lijepe inetrpretacije i vođenje zbora, te mogućnosti pjevača dali su vrlo lijep i dobar rezultat...“
Ocjena prosudbene komisije 1. natjecanja pjevačkih zborova Zagreb, travanj 1997.

„...Posebno je sugestivna bila izvedba Kaplanove Mirine, mješovitog zbora 'Ivan pl. Zajc' iz Zagreba, pod ravnanjem Zlatana Sindičića... Na kraju, valja se još jednom vratiti nesumnjivim zvijezdama 24. smotre,zagrebačkom zboru 'Ivan pl. Zajc' koji je uoči 'Kanta' na Dan državnosti održao koncert u Rovinju. Nakon koncerta stigli su u Poreč gdje su na Narodnom trgu priredili neočekivani događaj. Šarolikim i bogatim repertoarom privukli su publiku sve do ponoći, uz crnačke duhovne pjesme izmjenivali su se istraski napjevi, uz pljesak oduševljene publike.“
('Mladina je užgala oganj', Sniježana Matejčić)
Glas Istre, 3.6.1996.

„U zboru postoji dobar razmjer dionica. Zvuk zbora je zreo što, s obzirom na mladu dob pjevača, ukazuje na ozbiljan rad. U foretu ostaje ista boja zvuka kao i u drugim dinamičkim nijansama. Zbor je pokretljiv i osjeća se vokalno-pedagoško djelovanje dirigenta. Program je dobro izabran i složen od skladbi raznolikih stilskih izričaja. Nastup je pokazao da ovaj zbor i dalje spada među one zborove koji predvode umjetničkim radom i rezultatom.“
Ocjena nastupa na 19. proljetnim susretima zagrebačkih glazbenih amatera, travanj 1996.

Prije 1996. godine:

„Pariz - Hrvatski pjevački zbor Ivan pl. Zajc iz Zagreba predstavio je na dva koncerta u Parizu visoke glasovne i pjevačke mogućnosti. Nastup hrvatskog orguljaša Anđelka Klobučara... dao je pariškom koncertu dodatnu dimenziju događaja. Publika u crkvi Saint Medard znala je pravom mjerom nagraditi njihovu zajedničku glazbenu večer... Osim samog muziciranja, koncerti tog tipa i na takvim gostovanjima otkrivaju i hrvatsku glazbu i hrvatske skladatelje. Ivan pl. Zajc se u tom pogledu predstavio kao dostojni ambasador...“
('Glazbeni ambasadori', Mirko Galić, Vjesnik, 9. listopada 1995.; 'Otkrivaju hrvatsku glazbu', Mirko Galić, Večernji list, 11. listopada 1995.)

„Brojan zbor izbalansiranog tona, tehnički dobro postavljen i fleksibilan, posjeduje veliki dijapazon dinamike. Zahtjevan program izveden je s lakoćom i sigurnošću...“
(ocjena nastupa na 18. Proljetnim susretima amatera Zagreba 1995.)

„Na koncertu Zagrebačkih praizvedbi... najveći interpretativni domet dostigla je skladba D. Bassanesea Hiža v srci, puna raskošne dinamike, glasovne svježine, tonske ujednačenosti i ljepote iskaza u izvedbi zbora I. pl. Zajc... Zborove su poslušali glazbeni stručnjaci A. Petrušić, I. Gjadrov, K. Kraus i A. Marković.“
(Bilten glazbene djelatnosti Centra za kulturu 'Trešnjevka', 1995.)

„Zatvaranje lijepe lirske sezone s Rigolettom. Ogroman uspjeh... U nedjelju uvečer se davala Verdijeva opera Rigoletto koju nismo gledali u Draguignanu još od prošlog kazališta... U podjeli uloga, naslovnu rolu nosio je Michel Philippe, inače solista Opere iz Pariza gdje ostvaruje briljantnu karijeru... Pjevao je iz sveg srca Catherini Dune, Gildi, mladoj, lijepoj, čiji je kristalan glas šarmantno upućivan grbavcu... U završnoj sceni ističem izvrsnu prezentaciju zbora Ivan Zajc koji je došao iz Zagreba pod ravnanjem Zlatana Sindičića...“
('Veni, vidi... Verdi', Frejus, travnja 1994.)

„...Iako malen po broju pjevača zbor je u skladbama Motovunjanina i Zajca pokazao visoku razinu skladnog muziciranja...“
(4. natjecanje pjevačkih zborova u Rijeci, Zvonimir Kranjčar, 1993)

„...Zbor manjeg sastava, ali djeluje izjednačeno i skladno. Da je izbor programa bio adekvatniji kvantiteti ansambla, uspjeh bi bio još bolji (predugi Županović i Njirić). Sve u svemu – kvalitetno..“
(4. natjecanje pjevačkih zborova u Rijeci Igor Gjadrov,1993)

„U talijanskom gradu Pordenoneu na 16. susretu pjevačkih zborova 'Alpe-Adria' ...Canite canictum novum bila je završena skladba u subotu u Katedrali Sv. Marka i početna na nedjeljnoj misi. Kraj mise zbor je ponovo označio impresivnom izvedbom Svrši stopi moje Krste Odaka. Naš predstavnik je u konkurenciji od pet zborova ostavio najbolji dojam i ponio u Zagreb zlatnu plaketu i medalju.“
('Uspješan nastup', D.O., Vjesnik, 5. listopada 1993.)

„Zbor Ivan pl. Zajc sudjelovao je u proslavi obilježavanja stogodišnjice posvećenja crkve u Monteforteu... Majstorski vođen rukom maestra Zlatana Sindičića nastavio je večer dopadljivom izvedbom Signore delle cime, krećući se ka sve zahtjevnijim djelima, izmjenjujući a cappella izvedbe sa djelima za soliste i orgulje, doslovno 'iznuđujući' buran pljesak publike...“
(Dorino Pedretti, L.'Arena, Verona 13. prosinca 1992.)

„... odabrani zborovi ovdje su pokazali snagu i polet, ali i zrelost svojih izričajnih sposobnosti. Poneseni iskustvom i nadarenošću svojih voditelja zborovi (... 'Ivan pl. Zajc'...) su prenijeli svoje istinsko oduševljenje na brojno slušateljstvo...“
(Miljenko Grgić, Slobodna Dalmacija, 25. lipnja 1991. o svečanom koncertu duhovne glazbe u stolnoj crkvi Sv. Stošije u Zadru)

„... Zbog sveg neka bude izdvojeno tek nekoliko zborova. Mješoviti pjevački zbor 'Ivan pl. Zajc' s dirigentom Zlatanom Sindičićem pokazao je temeljit pristup zborskom interpretiranju uz intonativnu sigurnost i dorađenost izvedbi...“
(Vedrana Milin, Slobodna Dalmacija, 11. listopada 1989.)

„Svojim glasovnim i interpretativnim kreacijama zbor se odlično predstavio. Posebno treba pohvaliti stilsku izvedbu zadane skladbe. Obzirom na broj izvođača, ansambl je vrlo plemenitog i kvalitetnog zvuka, što dolazi posebno do izražaja, u izvedbi djela suvremenog stvaralaštva, gdje se traži izrazita preciznost intonacije koju je zbor u potpunosti ostvario...“
(ocjena prosudbene komisije 22. susreta hrvatskih pjevačkih zborova 1989. u Zadru)

„... tonski manevri u Madrigalu Petrovića pretpostavljali su intonacijsku sigurnost i značajnu vitalnost izričaja teksta. Pjevači su dobrom koncentracijom prevladali te zamke. U Cossetovoj skladbi Još jemput oslobođena je spontanost. Zbor je jače motiviran, korak po korak stiče nova muzička iskustva, gradi ljepotu zborskog zvuka. Mladi zbor sa svojim nadarenim voditeljem u afirmativnom je zaletu.“
(ocjena nastupa na 11. smotri pjevačkih zborova Zagreba 1988.)

„... mladi zbor nije odavao posebne znake opterećenja, ni posebne blokade. Postignuta je dobra relacija u dionicama i unutrašnja kontrola... ansambl muzicira disciplinirano... svakako uspjeli start!“
(ocjena nastupa na 10. smotri pjevačkih zborova Zagreba 1987.)

„Zbor je prvi puta nastupio na Smotri i ugodno iznenadio, obzirom da je manjeg sastava i da time ne može postići punu homogenost, no iskupio se uvjerljivom interpretacijom, dobrom dikcijom i dinamikom. Bitnu komponentu nastupa čini i dobro odabran program bez eksperimentalnih zahvata.“
(ocjena nastupa na 8. smotri pjevačkih zborova Zagreb 1985.)

bottom of page